Кадамдуу ылдамдык чеги

Кадамдуу ылдамдык чеги

Кырдаал: Айдоочу конуштун сыртындагы трассаны бойлоп 90 км/саат ылдамдыкта баратат жана кичинекей бурулуштун артында капысынан 40 км/саат белгиси пайда болот!

Суроо: Айдоочу белгиде көрсөтүлгөн ылдамдыкты басаңдатуу үчүн авариялык тормоздукка барышы керекпи? 


Тормозбу же жайлайсызбы?

Жол эрежеси авариялык тормозду бир гана учурда колдонууга мүмкүндүк берет: аварияны болтурбоо үчүн.



John Doe

10.4-пункт. ПДД КР 2022

Айдоочуга төмөнкүлөргө тыюу салынат:

- жол - транспорт кырсыгын четтетүү зарыл болбогон учурда кесип тормоз берүүгө.


Андыктан, жол эрежеси боюнча айдоочу капыстан тормоздукка барбастан, унаанын ылдамдыгын жайбаракат азайтышы керек. Эгерде ал белгинин аракет зонасы башталганга чейин муну жасоого убактысы жок болсо, анда ал бул бөлүмдө ылдамдык үчүн жоопкерчилик тартпайт.



Белги туура орнотулганбы?

ГОСТ Р 52289—2004

Пункт 5.4.22 Эгерде бул бөлүмдө мурунку бөлүмдөгү максималдуу ылдамдыктан 20 км/саат же андан көп айырмаланган максималдуу ылдамдык белгиленсе, 3.24 белгилерин ырааттуу коюу менен 20 км/сааттан ашпаган кадамдар менен кадамдуу ылдамдыктын чеги колдонулат. бири-биринен 100-150 м аралыкта.

Эгерде сиз учурдагы ГОСТтарда көрсөтүлгөн нормаларды бузуу менен орнотулган белгини жолуктурсаңыз жана жакын жерде Жол кыймылынын коопсуздугун камсыздоо боюнча мамлекеттик инспекциянын же УПСМдин кызматкерлери болсо, бул тууралуу аларга билдире аласыз. Алар бул мыйзам бузууну жоюу үчүн тиешелүү органдарга билдирүүгө милдеттүү. 



Жөнөкөй сөздөр менен
кыскача

Эгерде сиз максималдуу ылдамдыкты ушул бөлүмдө уруксат берилгенден 20 км/сааттан ашык чектеген белгини көрсөңүз, анда белгиде көрсөтүлгөн ылдамдыкты акырындык менен азайтсаңыз болот. Бирок, айдоочу дагы 3.24 белгисинде көрсөтүлгөн ылдамдыкта ары жылып кетүүгө милдеттүү, кыскартуу босогосу талап кылынгандан жогору болсо да.